Polyföreningen bjuder in till Polycon 2023

Vill du komma iväg över en långhelg och hänga med ett drygt 50-tal glada och öppna polysar i härlig gemenskap? En vacker och bekväm plats för konferensen är bokad och planering av härliga aktiviteter är i full gång!

Vi kommer ha aktiviteter som workshops, samtalscirklar, massage och en massa annat kul. Har du förslag på något du vill göra så hör av dig till arrangörerna.

Mat och dryck: Maten kommer att vara vegansk, nötfri, glutenfri och hemlagad med kärlek. Ägg och vissa mjölkprodukter kommer att serveras vid sidan av. Övriga behov och önskemål avseende kost kommer att tillgodoses så långt som möjligt (måste anges vid anmälan). Eventet är alkoholfritt, vilket innebär att alkohol inte kommer att serveras och att det inte heller är tillåtet att förtära egen medhavd alkohol under helgen.

Datum: 17–19 november 2023

Programmet startar på fredag förmiddag. Ankomst är möjlig från torsdag kväll och den övernattningen kostar inget extra (rabatt lämnas heller inte till de som ankommer på fredagen). Observera att det inte serveras någon middag på torsdag kväll, dock frukost fredag morgon.

Programmet avslutas med lunch på söndagen. Därefter ska köket städas grundligt och ingen avancerad matlagning är längre möjlig. Det finns möjlighet att stanna kvar till måndag morgon om så önskas, se nedan.

Plats: I närheten av Flen (för deltagarnas egen säkerhet meddelar vi exakt plats endast till anmälda deltagare)

Ordinarie pris: 2000 SEK (i år innebär ordinarie pris inget arbetspass)

Volontärsrabatt: 800 SEK (att vara volontär innebär att hjälpa till i ca sex timmar i köket, med städning, transporter eller andra praktiska sysslor)

Loftrabatt: 300 SEK (loft innebär en sängplats där man inte har en dörr att stänga om sig och därmed större risk att bli störd av ljud etc.)

Workshoprabatt: Viss individuell rabatt kommer att ges till de som håller i workshops.

Dubbelrum: Tillägg för sovplats i rum med endast två sovplatser (dubbelsäng eller två enkelsängar, ej valbart): 250 SEK/person

Extra natt: Natten mellan söndag och måndag kostar 200 SEK extra och du kan behöva byta rum denna natt.

Betalning: Vi fakturerar en anmälningsavgift på 400 SEK så fort anmälan är godkänd. Denna räknas sedan av från slutfakturan. Återstående belopp faktureras när rumsfördelningen är klar (preliminärt i mitten av september). Anmälningsavgiften betalas inte tillbaka vid avanmälan, så kolla kalendern innan du bokar.

Är det här för dyrt? Hör av dig till oss, vi vill gärna lösa det!

Frågor? Kontakta arrangörerna via mail till info@polycon.se

Klicka här för att anmäla dig:

Länk till anmälan!

Du måste anmäla dig via länken! Vi förbehåller oss rätten att godkänna varje deltagare för att säkerställa en trygg miljö för alla.